Po vyjasnění situace a víkendovém doplnění výkladu MŠMT k omezením ve škole z pátku 8.10.2020 je možno nyní poskytovat stravu za dotovanou cenu i žákům na povinné distanční výuce. Pokud máte o oběd za dotovanou cenu (stejnou, jako když jste...
Projektové odpoledne v rámci projektu Podpora na Tylovce II z OP VVV na téma PSI jsme si společně s dětmi užívali ve školní družině na Tylovce. Soutěžili ve výrobě pejska z korkových špuntů, vymysleli mu jméno, nakreslili různé rasy psů a v kvízu...
V návaznosti na usnesení vlády č. 957 ze dne 30. září 2020, kterým vláda vyhlásila pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru na území České republiky nouzový stav a na usnesení vlády č....
č.j.: KHSJC 28666/2020/USC Krajská hygienická stanice Jihočeského kraje se sídlem v Českých Budějovicích, jako orgán ochrany veřejného zdraví věcně i místně příslušný podle § 69 odst. 1 písm. b) a i) a odst. 2 a § 82 odst. 1 a...
U příležitosti 30. výročí školy, jsme ve spolupráci se Schools United připravili všem žákům (současným, budoucím i bývalým), stejně jako zaměstnancům, rodičům a všem dalším možnost zakoupit si oblečení a doplňky, které podpoří naši hrdost a sounáležitost s Tylovkou. V první...
Ve čtvrtek 17.9.2020 využily naši páťáci pozvánku do lesní učebny pod širým nebem na akci Do lesa s lesníkem. PROJEKT NADACE DŘEVO PRO ŽIVOT „DO LESA S LESNÍKEM“ Představení projektu: Projekt je zaměřen na podporu aktivního sdělování informací...
Vážení rodiče, milí žáci, jak jistě sami sledujete, pravděpodobnost že budeme muset alespoň část školy uzavřít pro prezenční výuku, není malá. Aby kvalita distanční výuky byla co nejvyšší, budeme ji realizovat prostřednictvím aplikace MS TEAMS (mnozí už ji od března...
Třídní schůzky proběhnou letos jinak než obvykle. Původně oznámený termín na úterý 29.9.2020 jsme rozvolnili do celého týdne od úterý 29.9.2020 do pátku 2.10.2020 z důvodů zhoršující se epidemiologické situace se snahou snížit potencionální rizika. Kolegům třídním jsem doporučil tři...

